top of page

Praktische informatie

Heeft u als ouder een vraag of klacht? Bij wie kunt u dan terecht?

Wij zijn een open organisatie waar u altijd terecht kunt met u vragen en klachten. Wanneer u een klacht/vraagt heeft zullen wij u binnen 2 weken uitnodigen om uw klacht te bespreken en op te lossen.

 

Wij zijn aangesloten bij het landelijk loket klachten en geschillen voor de kinderopvang:  

www.klachtenloket-kinderopvang.nl. U kunt hier als ouder uw vraag of klacht neerleggen. Vanuit het klachtenloket ontvangen wij elk jaar een rapportage over het afgelopen jaar. Over 2022 ontvingen wij geen klachten via het klachtenloket.


Thuizbij heeft daarnaast een eigen klachtenregeling. Met deze link kunt u lezen hoe dit in zijn werk gaat.

Ook maken wij jaarlijks een klachtenverslag dat in te zien is voor ouders en de oudercommissie.

 

Wij ontvingen over 2022 geen klachten via het klachtenloket.

Werken bij Thuizbij? 

Klachtenvrij-pin-2022.png

Word jij onze nieuwe Thuizbij collega? Ben jij die vrolijke noot, de creatieveling, de teamplayer, de enthousiasteling, de actieve (Thuiz) bij, de flexibele kanjer. Wil jij kinderen uitdagen, een leuke dag bezorgen en stimuleren in hun ontwikkelingen?

 

Neem dan contact met ons op: nederhorst@thuizbij.nl

Stage lopen bij Thuizbij? 

Thuizbij is een erkend leerbedrijf en biedt je alle mogelijkheden om jezelf te ontplooien. Wij hebben als team regelmatig workshops of trainingen om ons vak goed bij te houden. Mocht er in jouw stageperiode een training of een workshop plaatsvinden dan kan je daar op onze kosten aan meedoen. Mocht de stage van beide kanten goed zijn bevallen, en zit je in je laatste jaar en wij hebben een vacature open staan, dan zijn er altijd mogelijkheden om over een vaste aanstelling te praten.

sbb-beeldmerk.png
bottom of page